0786.461.594  |  Inregistrare  |  Acces Cont  |  Istoric Comenzi  |  Ajutor  |  Contact

  
  
  
  

Intrebari frecvente

Intrebari despre produse si comenzi

Ce include pretul afisat pentru fiecare produs?

Preturile produselor de pe site includ TVA-ul si pretul produsului.

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, Zelen.ro (zelen.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa ne furnizati informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.


Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Stadiu comanda.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Stadiu comanda.


Intrebari generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Stocurile de produse afişate pe site nu se pot actualiza zilnic, de aceea pentru confirmarea existenţei unui produs pe stoc, veţi fi contactat telefonic. Se poate întampla ca pe site produsul să fie marcat ca existent pe stoc, dar din cauza fluxului de vânzări acesta să nu mai existe în realitate.
    .
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

Zelen.ro nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a nici unui produs/serviciu disponibil spre achizitionare pe site.


Alte intrebari

Daca nu ai gasit toate informatiile necesare pe aceasta pagina nu ezita sa ne contactezi. office@zelen.ro

  
  

  

Filtreaza dupa brand